Hvad bruger danskerne deres held på?

HVAD BRUGER DANSKERNE DERES HELD PÅ?
Tivoli Casino

Siden liberaliseringen sf spilmarkedet i 2011 har det danske online casino marked oplevet en stor vækst. Og interessen fra både danske og udenlandske selskaber har skabt stor konkurrence. 
Efter en succesfuld lancering i 2013 og efterfølgende markedsvækst, stod Tivoli Casino i 2017 for mere end en tredjedel af Tivolis samlede omsætning.

Den store konkurrence og aktivitet på spilmarkedet gjorde det nødvendigt at skabe en ny, differentierende og trafikdrivende platform for Tivoli Casino brandet og markedsføringen.

Danskere og især de danske online kasino-spillere er håbefulde optimister, der tror på, at alle kan være heldige. På den anden side, er de også overtroiske nok til at tro, at man skal passe på, at man ikke spilder sit held på noget irrelevant.

Vi udviklede en ny kommunikationsplatform, som på forskellige måder undersøgte, hvad danskerne bruger deres held til og opfordrede dem til at bruge deres held ordentligt. Gennem små TVC- og video-historier og fortløbende SoMe aktivitet, understøttede vi TOM kendskab og mere taktisk performance i én af de mest aktive og højtråbende kategorier i det danske medielandskab.

Ekstra løg

Tandlæge

Paperjam