Alt starter med en sandhed

En inspirerende sandhed baseret på en indsigt om brandet, markedet, målgruppen eller forholdet mellem dem.

Vi tror på, at branding – og i sidste ende resultater – handler om relationer. Relationer mellem mennesker, virksomheder og brands er baseret på tillid. Og for at vinde andres tillid, så er det en rigtig god ide at holde sig til sandheden.

Derfor er vi konstant på udkig efter indsigter, der kan føre til kreative ideer for brands. Vores globale strategiske kompetencecenter, McCann Truth Central, er dedikeret til at afdække overordnede sandheder omkring menneskers adfærd og holdninger til bl.a. livet, brands og marketing.

Velkommen til Truth Well Told

Proces

Uanset om det handler om ny teknologi der gør livet lettere, en medicinsk behandling der giver læger mulighed for at forbedre deres patienters liv, eller en historie der inspirerer mennesker, så har vi hos McCann erfaringen, talentet og værktøjerne til at finde og fortælle den sandhed, som kan gøre et budskab relevant og interessant for en målgruppe.

Truth2Meaning

I McCann netværket arbejder vi med en fælles strategisk proces – Truth2Meaning. Den handler både om skræddersyede værktøjer og om en global samarbejdsform, der er målrettet til at frigøre kreativitet og skabe vækst for vores kunders brands.

McCann Truth Central

McCann Truth Central har gennemført over 20 globale undersøgelser, der har skabt overordnede indsigter i lokale markeder, adfærd og holdninger.

Vores netværk

McCann København er en del af McCann Worldgroup, der er forenet på tværs af mere end 100 lande af en fælles mission: At hjælpe brands til at spille en meningsfuld rolle i menneskers liv.

Kontakt